handla.blogg.se

Dagens sparmiddag

Publicerad 2013-01-21 18:07:37 i Allmänt,

Inspg i morse att jag hade en liter mjölk som gick ut igår så det fick bli pannkaka till ungarna. Jag däremot åt en färsk hummer. Jag är proppmätt nu! Pensionärshyllan på COOP extra är bra ibland. Den kostade 30,- så det var en billig vardagslyx för min del. Min dotter stod mest och var fashinerad (och lite äcklad) att jag åt hennes ben, hummern var en flicka enligt dottern alltså, jag åt inte på dotterns ben ;)
 
Jag kommer att köpa billigare ölglas denna månad. Jag måste ha en vagn till jäntan. Det är för långt att gå tidigt på morgonen och den vagn jag har nu har brakat ihop. Så jag får ta ölglaspengarna och köpa en vag i stället. Sen ska jag tvätta tyget på den gamla och lägga ut tyget iaf, eller sittdelen om någon vill ha den. Även liggdelen och babyskyddet ska läggas ut på Blocket så det blir några kronor extra till sparkontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela