handla.blogg.se

Dyr lördag

Publicerad 2013-01-20 09:10:45 i Allmänt,

Igår var jag barnvakt åt min gudson hela kvällen så jag köpte lite exra gpdis. En extra Pez, lite extra smågodis och en större dricka. Så det gick på 200,- med lite mat också. Maten för veckan är planerad men det blir inte så många dagar planerat. Barnen ska till pappa så då planerar jag ju inget.
 
Måndag: Köttfärssås, pasta
Tisdag: Korvstroganoff, ris
Onsdag: Korv på torget
Torsdag: Köttbullar, pasta
 
Resten av dagarna planerar jag inte utan plockar något ur frysen eller kanske tom lyxar med en pizza eller lite falaffel ;)
 
För övrigt har jag börjat att vara jättenoga med att fylla i alla utgifter i en app på telefonen som heter Mina Utgifter. Man kan göra egna kategorier och sen kolla exakt vad man lagt pengar på. Helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela