handla.blogg.se

Dyrt!

Publicerad 2013-01-30 19:08:29 i Allmänt,

Först till VC för en remiss till en hudklinik. 200,- för läkarbesöket och sen 324,- för salvan jag fick utskriven och såklart går den inte på högkostnadsskyddet. Sen ut till kompisen, nu vart det inget pangande på skjutbanan men däremot köpte jag mat till honom för att vara snäll när han hade skallebank så det gick väl en 80,- där. Han la en hundring på bordet så jag kunde fått betalt men han får bjuda mig nästa gång istället :) Jag är en hjälte nu iaf för maten var vad han behövde ;)
 
Sen tillbaka till VC igen för psykoterapin, 100,- för besöket och sen lite för parkeringen också, minns inte vad det blev. Så idag hade jag klippkort på vårdcentralen och blev av med en hel del pengar men nu kanske mina problem ordnar upp sig, äntligen!
 
Nästa vecka blir det 100,- till psykoterapin igen och sen blir det dessutom 360,- till kirurgen för tvåårsbesök efter min gastric bypass och en tur till dietisten. Fördelen är att jag snart är uppe i frikort, det går fort då mitt gamla gick ut för två veckor sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela