handla.blogg.se

Går inget bra nu

Publicerad 2013-01-09 07:08:00 i Allmänt,

Jag hade visst missat den lilla detaljen att vardagen kommit igång igen. Jag ska till psykoterapeuten idag så några hemmagjorda fiskpinnar blir det inte idag. Det blir nog helt enkelt en korv på stan. Jag måste verkligen sätta mig ner och försöka fixa mina veckor. Jag inser hur snurrigt allt har blivit, jag är inte van... På onsdagarna blir det svårt att hinna hem faktiskt. Jag är klar 17.30 och eftersom vi brukar äta redan 17 är ungarna jättehungriga redan då. Sen ska man hinna hem och fixa mat, det blir för sent. Därför får det bli en korv med bröd i grillen utanför läkarhuset. Jag hatar att det känns så rörigt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela