handla.blogg.se

Gårdagen

Publicerad 2013-01-12 09:20:32 i Allmänt,

Igår blev det lite si och så med shoppande. Eller jag shoppade inget mer än snacks på Ica för 18,80,- till mig och hjärtat som var här igår. Men å andra sidan gjorde jag nya naglar och det kostar ju 400,- Men det var en planerad utgift och helt okej men det sved ändå i min ekonomiska del av hjärnan ;) Den här gången blev dom rosa med lite extra bling på ringfingrarna. Jag älskar bling ;) Hjärtat gillar dom han med men jag tror att han tycker det är rätt dumt att lägga pengar på en sån sak, han är ju den som fått mig att ta tag i min ekonomi, men vi är också helt överrens om att den andra gör precis vad den vill med sina pengar. Det är också därför jag kan sitta och skratta åt att han köper akvariefiskar för flera tusen kronor styck ;)
 
 
Idag blir det plugga för hela slanten så jag kommer hinna göra allt jag ska innan torsdag då jag har första provet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela