handla.blogg.se

Planerade utgifter i februari

Publicerad 2013-01-20 11:14:20 i Allmänt,

I ett försök att inte shoppa en massa jag inte behöver så väljer jag att lista dom saker jag har planerat att handla nästa månad.
 
Ölglas, jag behöver ölglas så jag köper 2 nästa månad. 250,- styck kostar dom jag vill ha.
 
Byxor till jäntan. Har insett att det finns ytterst få par byxor i hennes lådor. Hon har två par joggisar och tre par jeans i sina lådor och det räcker inte på långa vägar. Jeans har hon så det räcker men hon måste ha fler joggisar. Jag hoppas att hitta något på halva reapriset!
 
Byxor till grabben. Han måste ha något par jeans iaf. Jag borde nog rensa deras lådor men jag vill inte riktigt, gillar inte att se hur det minskar i lådorna.
 
Sen måste jag fylla på barskåpet lite. Barskåpet för mig är öl då det egentligen är det enda jag dricker. Men kanske en 10 öl så har jag om killen kommer. Dom jag köper kostar kanske i genomsnitt 20-25,-/styck så runt 250,- Kanske köper jag en flaska rom och en flaska vin också. Vinet kostar runt 110,-, romen har jag inte en aning om vad den kostar.
 
Sen är det inget mer som jag har planerat just nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela