handla.blogg.se

Så trött!

Publicerad 2013-01-08 20:21:49 i Allmänt,

Idag var första lektionen i skolan. Jag är helt slut. Köpte boken innan men den kommer företaget att betala så det var ju en glad överraskning :) Tyvärr blev det inga kotletter som jag skröt om i morse. Jag glömde att ta fram dom och eftersom lektionen höll på ända till klockan 16 fick jag panik (jäntan hämtas 16 i vanliga fall och sonen efter det så det vart lite stressigt om man säger så), det slutade med en varsin pan pizza till ungarna och en äggmacka till mig. Inte så nyttigt jag vet men det funkar som nödmat. Nu när jag vet att vi ska gå i skolan ända till 16 får jag tänka på det när jag planerar maten!
 
Jag fattar inte hur jag ska orka med allt. Läsa alla läxor, gå i skolan, ta hand om barnen och dessutom ta hand om hemmet. Jag är trött som ett as efter tre timmar i skolan bara... Jaja, det är bara 10 veckor det rör sig om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela