handla.blogg.se

Shopping

Publicerad 2013-01-31 06:38:24 i Allmänt,

Jag märker verkligen en skillnad när jag inte har någon att handla för. Jag har ingen att klä upp mig för och således köper jag heller inga dyra kläder. Min kompis jag umgås med nu är den enda killen jag känner att jag aldrig behöver klä upp mig för, han tycker om mig precis som jag är. Det har väl iofs exet också gjort, han har aldrig klagat. Nu vet jag dock att om vi nu bestämmer oss för att ta upp vårt förhållande där vi slutade och inte bara vara kompisar så kommer jag att komma tillbaka till att alltid vara uppiffad ;) Då kommer känslan av att shoppa komma tillbaka, tur som är han också sparsam så jag blir ju peppad...
 
Men det ligger långt fram i tiden men det är otroligt hur två människor kan dras mot varandra. Nu blir det lite privat och inget om ekonomi men jag har ingenstans att skriva det. När jag var hos honom igår så sitter vi nära, håller handen och bara kramas. Han ska aldrig mer släppa mig nu,även om det betyder att vi bara kommer att vara vänner. Han kände redan ett par dagar efter vi bröt att han ångrade sig, han hade släppt "the one" och han fattade inte varför han var så dum. Hela sommaren och hösten har han grottat ner sig i sitt skytte, vilket iofs gör mig galet stolt då han nu är kvalificerad för SM och jag tycker han är galet het när står på skyttebanan ;) Men vi har många hinder på vår väg, jag är helt nysingel och jag vill inte kasta mig in i något. Hade det varit någon annan hade jag inte ens försökt men tack vare att det är just han så ja, kanske. Om inte har jag hittat tillbaka till en av mina bästa vänner...

Kommentarer

Postat av: Linthe

Publicerad 2013-01-31 17:59:52

Vänskap kan vara nog så bra men det låter ju nästan som att det kan leda till något mer framöver. Skönt i alla fall att ha någon att luta sig mot efter det plötsliga uppbrottet med exet. Hoppas att du kan finna kärleken igen men framförallt lyckan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela