handla.blogg.se

Toapapper

Publicerad 2013-01-17 18:43:57 i Allmänt,

Oj, som jag har jagat dasspapper ;) Det var på väg att ta slut redan i söndags men jag ville köpa det på Ica där jag går i terapi då dom har 3 frpk för 49,- där (6 rullar/frpk, Icas egna). Dit var jag ju igår och nu började pappret verkligen ta slut :D Jag kollade även på andra Ica men alla var dyrare. Här hemma på "mitt" Ica kostar det 40,- för två frpk men jag ville ju ha en tredje :D
 
Hur som så tror ni inte att dom numera kostade 49,- för 2 frpk på det Ica där jag har terapin? Så i morse tog pappret slut och jag fick rusa ner till mitt ica och köpa 2 för 40,- Ibland känner jag mig härligt dumsnål ;) Nu har ag iaf dasspapper igen och slipper ha näsdukar liggandes bredvis toan ;)
 
Idag gjorde jag mac n cheese till middag. Till det åt vi kycklingfilé och majs. Nu är vi härligt mätta, riktigt gott! Här är receptet! http://matarkivet.wordpress.com/2011/11/09/macaroni-and-cheese/

Kommentarer

Postat av: fattigdom

Publicerad 2013-01-17 19:39:34

hej hej.
ja ,dassapappir måste man ha ;-)
vi köper oftast storbal,typ 40rullar för 70kr.

Svar: Jag gjorde det förut men jag tycker att det pappret tar slut så fort och är hårt. Färgen skiter jag fullkomligt i men jag vill ha lite mjukare papper. Dessutom orkar jag inte rusa upp på vinden och hämta papper hela tiden, drar mig ifrån att gå upp där alls då jag tappat bort nyckeln och måste skruva bort regeln för att få upp förrådet. Säkerheten är på topp känner jag, ska lösa det när exet fått arslet ur vagnen och flyttat sina sista saker...
Lotta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela