handla.blogg.se

Träna

Publicerad 2013-01-10 07:08:22 i Allmänt,

Jag älskar ju att träna. Eller älska är väl kanske lite överdrivet men jag gillar det verkligen! Jag har dock inte kunnat träna på ganska länge. En kompis till mig var på sjukan och gjorde en bukplastik. Hon pratade med en läkare där som sa åt henne att sluta jogga. Vi fd tjockisar skulle inte göra det eftersom det kunde förstöra våra redan förstörda knän. Jag ringde min sjukgymnast för att kolla vad hon sa men hon tyckte att jag skulle fortsätta jogga men när hon hörde om mina träningsskor satte hon mig på bänken direkt.Jag fick inte ens på bandet i dom skorna! Sen har jag blivit för snål, ett par schyssta träningsskor kostar.
 
Igår gick jag in på Intersport som har utförsäljning i en av butikerna här. Jag skulle bara köpa en pulka till ungarna men så insåg jag att dom hade 50% på ALLT i butiken så jag provade varenda joggingsko jag kunde hitta och fastnade tillslut för ett par som hade kostat 1 500,- Jag har tittat på just dom skora länge men jag tycker att det är dyrt men nu kostade dom ju "bara" 750,- Mycket pengar men eftersm jag tränar varje dag och mi kropp redan är förstörd är ett par bra skor a och o! Sen köpte jag något som inte var helt nödvändigt men som jag skrivit tidigare att jag ville ha. Nike + Sportband. Brukar kosta 700,- men nu fick jag det för 350,- så nu kan jag alltid logga hur mycket jag tränar! Så idag ska jag ÄNTLIGEN till gymmet igen efter mitt uppehåll! Tar det innan min mattekurs, tur som så ligger det ett gym precis bredvid kursstället.
 
 
Nu ska jag snart lämna barnen, sen ska jag hem och städa och laga middagsmaten. Idag ska sonen ha med en kompis hem så det är viktigt att allt är klart, det blir sent som det är... Men det lär bli så det får bli from nu när jag har matte på kvällen! Funderar tom på att göra mat på helgen om jag kan komma på det, allt för att det ska bli smidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela