handla.blogg.se

Dagen

Publicerad 2013-07-06 07:57:06 i Allmänt,

Idag får vi se vad vi hittar på.  Ikväll ska vi iaf till min syrra och hennes man och grilla. Blir trevligt, dom har alltid så god mat där :) Har inte bestämt mig än om det blir t-banan eller bilen bort.
 
Funderar på att åka till ElGiganten en sväng idag. Jag vill lämna igen en sak jag köpte i veckan som jag ångrat innan jag ens lämnat affären. Jag är i behov av en ny DVD-spelare då den jag har är värdelös och således inte används. Men så kom jag på att jag faktiskt inte behöver en just NU, i värsta fall kan jag koppla in datorn till TVn. Den var inte dyr men det kommer att finnas spelare sen också. Nu ska jag lägga allt krut på semestern och sen diskmaskinen! Så den ska lämnas tillbaka, sen ska jag mäta lite i diskmaskinen jag tänkt mig för att se om mina nya tallrikar går in, annars vet jag inte vad jag gör...
 
Annars blir det väl inte så mycket gjort, vi njuter av ledigheten, bara går till parken eller myser hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela