handla.blogg.se

Gårdagens utgifter

Publicerad 2013-07-30 06:32:55 i Allmänt,

Nu ska det bli ordning på torpet! Jag har fört över dom flesta pengarna till ett annat konto och har endast 500,- kvar. Prick 500,- jag blir mindre lockad av att röra pengarna då, jag älskar jämna summor ;)
 
Igår vart det en tur till COOP. Jag skulle köpa ost eftersom det var billigt men den hade dom inte igår så jag måste dit igen och kolla. Jag handlade iaf för 61,- det var lite mjölk,lunch (pirog med grönsallad) och något mer.
 
Mitt mål för veckan är att ha 500,- på kontot så länge som möjligt. I helgen fyller svärmor år och vi ska dit och gratta så då går det väl kanske åt några kronor till en liten present. Men det är nog mest en krukväxt och en chokladask och jag misstänker att jag inte får betala det heller.
 
Jag och Matte kommer för övrigt med största sannolikhet behöva ha gemensam ekonomi om vi flyttar ihop. Vi bråkar om vem som ska betala och ska alltid hålla på att betala igen tilll varandra. Orka. Det vore lättare att bara lägga ihop allt, det skulle vi kunna göra redan nu för redan nu har vi maten mer eller mindre gemensamt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela