handla.blogg.se

Inga skor

Publicerad 2013-07-25 15:58:00 i Allmänt,

Köpte inga skor idag, hittade ett par jag tittade på men jag köpte dom inte. Dom var exakt likadana som ett par jag har hemma men högre klack, jag kunde inte hitta någon ursäkt till att öpa dom. Det kändes mest som att jag ville ha dom för att dom var nedsatta 70%.
 
Men lite kom jag hem med.
 
Folsyra 40,- (får på recept eftersom jag har rätt kraftig brist tydligen)
Bisolvon 35,- (cirka, minns inte vad dom kostade)
Tamponger 99,- (100 st på apoteket, räcker väl ett halvår eller nått sånt).
Onepiece och tunika till dottern 125,- (75,-/50,-)
T-shirt och body till min brorsons son 57,50,- (20,-/37,50,-)
Mascara 125,- (äntligen, min har varit slut länge, har fått spä den med vatten, haha)
 
Nu står det en gryta med pulled pork i ugnen. Det blir min och älsklingens mat i morgon. Det blir nog fint det :) Det blev inget mys med hjärtat idag så det blir nått från frysen för min del ikväll. Vad vet jag inte ännu det lär vi märka om ett par timmar...

Kommentarer

Postat av: Liie

Publicerad 2013-07-27 20:04:15

Det var ju billiga tamponger det, men om du inte redan vet om https://www.reddville.se/reddfree.aspx så föreslår jag att du kikar in och signar upp dig för gratis tamponger också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela