handla.blogg.se

Nya naglar igen

Publicerad 2013-07-03 19:07:00 i Allmänt,

Idag var jag till tjejen som gör mina naglar och fixade till mig lite. Jag är mer än nöjd den här gången. När jag gick till den förra var jag aldrig helt nöjd, nu är jag mer än nöjd. Det känns som att dom där 400,- jag betalar varje månad inte är så mycket när man är nöjd och känner sig lite snyggare :)
 
Hon använde två färger den här gången, lite blått och lite lila. Perfekt! Det är svårt att få fram färgen, det blir aldrig riktigt bra tyvärr :(
 

Kommentarer

Postat av: annette

Publicerad 2013-07-04 19:25:04

Hej hej.
Jag skrev precis i min blogg om mitt besök på Lidl i Angered idag. Mycket billigt! :) kolla in på min blogg ;)

Svar: Jo jag såg det, själv storhandlade jag på ica. 2 JÄTTEgurkor för 5,- styck, så nu är jag nöjd för dagen :) Jag var på Lidl i förrgår tror jag det var, köpte lite lakrits, fanns ingenting där jag var intresserad av tyvärr, får väl åka förbi en annan gång också :)
Lotta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela