handla.blogg.se

Nyfriserad

Publicerad 2013-07-04 20:20:31 i Allmänt,

Så var klippningen gjord också. Nu är jag inte gråhårig längre, det gillas. Klippning, färgning av utväxten och trådning av ögonbryn, överläpp och haka kostade mig 600,- Inte så farligt enligt mig. Hon bjuder alltid på trådningen när jag ändå klipper mig så jag passar på och tar rubb som stubb vare sig det behövs eller inte ;) Nu är jag färdig med skönhetsvård för den här månaden. Nya naglar görs om en månad och klippning och färgning blir om tre månader, eller kanske tom fyra månader eftersom jag vill vara relativt nyfärgad när jag fyller år. Jaja, vi får se :)
 
I morgon är vi lediga. Då ska sonen klippa sig först och främst. Jag börjar tröttna på hans Beatles-look. Sen har jag lovat dom en tur till inigolfen som ligger några minuter härifrån. Sen hem och mysa lite. Laga middag och slutligen bygga en jättekoja i vardagrummet där vi ska sova på natten.
 
På söndag ska vi åka till Ikea med hjärtat. Han ska handla till sin nya lägenhet. Han tyckte det var dags att köpa några fler glas och tallrikar, något han inte har så många av idag så det behövs verkligen. Jag ska handla lite jag med. Kisslakan som dottern säger. Hon har varit så duktig och sovit utan att kissa på sig men helt plötsligt så sker det olyckor så nu får det bli kisslakan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela