handla.blogg.se

Rensa

Publicerad 2013-07-05 08:32:05 i Allmänt,

Jag undrar om jag ska ta tag i min garderob när ungarna är hos sin pappa på semester? Vad skönt det vore att få den rensad! Det är enorm garderob och det är saker från golv till tak därinne. Jag har inte en aning om vad som kan tänkas finnas därinne. Men jag tror nog att det blir projektet för tiden då ungarna inte är hemma. Kanske kan jag hitta något att sälja när jag ändå håller på? Jag gissar att det finns en del mammakläder som jag kan sälja av. Det är mest sommarkläder så det är ju perfekt. Sen ska jag nog göra samma sak i ungarnas garderob också. Där står en trådbackställning som jag vill få upp på vinden. Om barnens far kan få tummen ur och hämta resten av sina saker på vinden så jag får plats...
 
Jag har så mycket grejer så det är hög tid att börja hitta saker att rensa ur, om dom kastas eller säljs återstår att se, det beror lite på vad det är. Men det är ju aldrig fel om man får in några extrakronor till sparkontot. Desto fortare jag uppnår mitt mål med min buffert kan jag dra ner lite på sparandet. Men det får bli om något år eller så, först ska jag komma igång och få en bra buffert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela