handla.blogg.se

Shoppa för andras pengar

Publicerad 2013-07-29 06:03:38 i Allmänt,

Jag älskar att få shoppa för andras pengar ;) Igår var jag och Matte på IKEA. Han skulle lämna igen två rullgardiner som han köpt förra gången vi var där och så skulle jag få välja vad han skulle köpa till köket. Jag blir galen när jag lagar mat och inget finns. Så jag valde ut en slev, pastaslev, stekpincett, en kastrull, grytlappar och lite annat smått och gott. Så jag fick shoppa för andras pengar, det gillas ;) Jag köpte en sängkil till mig som han betalade, äntligen slapp jag ligga i skarven i min säng!
 
Nu är mina underbara ungar hemma efter två veckor hos pappa. Så nu börjar vardagen igen. Det är underbart att ha dom hemma igen. Men å andra sidan har det varit helt galet skönt att få vara jag för ett tag, att inte bara vara mamma. Kunna vara hos Matte tre helger i rad osv. Men även om det är skönt att vara själv är allt som det ska nu när mina hjärtan är hemma! Även om jag knappt fått sova någonting alls i natt är det så skönt att ha dom hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela