handla.blogg.se

Storshopping!

Publicerad 2013-07-10 19:45:01 i Allmänt,

Idag har jag varit runt och shoppat. Först till K-Rauta för att köpa lite algdödare (169,-). Sen vidare till en poolbutik för att köpa en poolhåv (440,-) och sen till Jula för att köpa lite verktyg. Köpte några skiftnycklar, lite skruvmejslar, en verktygsväska och lite annat. Måste ha verktyg på jobbet helt enkelt.
 
Sen till ElGiganten för att lämmna igen DVD-spelaren jag köpte häromdagen. Vidare till Skärholmen för att ta ut firmapengar för alla utlägg jag har gjort (dvs alla saker jag köpte tidigare under dagen). Väl där köpte jag faktiskt tre tröjor till jäntan. Barnen ska till sin pappa på lördag och vara där i två veckor. Jäntan kommer alltid hem med kläder fulla med fläckar som inte går bort så nu fick hon 3 stycken baströjor från rean. Det var ta 3 betala för 2 dessutom så dom kostade 100,- helt klart värt det om jag slipper kasta tröjor som kostat 100,- styck för att hon fått äta köttfärssås i finkläderna.
 
I morgon blir det samma mat som idag, skittråkigt. Sonen hade två nya komppisar här idag. Två söta syskon som han träffat på sommarfritids. Jag hade gjort korvstroganoff. Trodde helt ärligt att det inte skulle räcka men om mina barn är små i maten är dessa ännu mindre i maten. Jag har massor med mat över. Funderar på om man kan göra en gratäng av allt istället. Bara för att variera sig lite iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela