handla.blogg.se

Uppdatering av mig också.

Publicerad 2013-07-03 06:34:00 i Allmänt,

Idag kommer lunchen spenderas hos min nageltjej. Äntligen nya naglar! I morgon ska jag klippa håret, färga utväxten och tråda ögonbrynen. Äntligen! Mina ögonbryn är förvildade eftersom jag inte orkar göra något med dom på ett tag ;) Allt detta kommer att gå på 1000,- men det är pengar jag lagt undan så det är inget jag ser på kontot. Jag funderar på att fråga frisören om jag skulle passa i blodare hår (jag har rätt mörkt färgat hår just nu), om hon säger ja kanske det kommer kosta mer förstås men det är inga problem :)
 
Måste boka en klipptid till sonen också. Han börjar se ut som han vore med i Beatles. Jag frågade honom om han ville kippa sig igår och han sa bara: helst! Då vet jag att det är dags. Så såna ser dom närmaste planerna ut! Ska bli så skönt med en uppdatering av både hår och naglar. Framförallt naglarna för dom börjar gå av lite här och var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela