handla.blogg.se

Betalat räkningarna

Publicerad 2013-06-24 19:05:11 i Allmänt,

Var och plockade ut lönen idag och satte mig och betalade räkningarna direkt. Alla utom en då den är puts väck borta! Det är tur att jag har stenkoll på vad för räkningar som ska betalas så jag får ringa dom i morgon. Jag fattar inte vart den har tagit vägen eftersom jag vet att den kom ihop med sonens fritidsräkning (det är förskoleräkningen som är borta), dom kommer alltid samma dag och jag vet att dom gjorde det den här gången också. Jag la dom på samma ställe men nu ligger bara en kvar. Jätteskumt... Men det är ingen fara, jag är ju inte ute i sista sekunden så det är ingen fara.
 
Nu är det iaf avklarat!
 
Hyra: 6671,-
Fritids: 190,-
Dagis: 380,- (inte betald än men i morgon så :))
KabelTV och internet: 756,-
El: 305,-
Plan: 267,-
Dammsugarpåsar: 119,-
CDON: 129,- (en present till sonen)
Hemförsäkring: 129,-
Radiotjänst: 173,-
Enkla vardagen: 25,-
Hyresgästföreningen: 80,-
 
Enligt Excel ska detta bli 9222,- så det får jag vara nöjd med :) För ett år sen hade jag 3500,- mer i fasta kostnader, jag har dragit ner ganska bra tycker jag. Plan är egentligen det enda som är "onödigt" men jag tycker att det är nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela