handla.blogg.se

Billig helg

Publicerad 2013-06-16 21:01:00 i Allmänt,

Inte en krona har det gått åt i helgen. Bra där :)
 
Jag har invigt min nya sport-bh jag köpte dessutom. Jag insåg att jag inte kommer iväg till gymmet just nu så jag får träna själv. Hittade några videos på youtube med min favorit Jillian Michaels. Satan i gatan vad fit jag kommer att bli nu om jag håller i det här ;) Det var det värsta passet jag kört och då höll jag bara på i 20 minuter. Nu hoppas jag att jag klarar av att jobba i morgon så ska jag köra stenhårt på det här sen! Bättre mat ska det bli också, kostar några kronor med med mer frukt men det är det värt!
 
Kom på att jag ljög. Jag handlade på COOP på vägen hem från Matte. Köpte frukt till en fruktsallad. Det kommer att bli mitt nya kvällsmål. Ihop med lite kesella och hackade hasselnötter är det gudomligt gott och inte farligt onyttigt för mig. Min dietist skulle bli lycklig om hon insåg att jag åt frukt och grönt igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela