handla.blogg.se

Ekologiska ägg

Publicerad 2013-06-24 16:50:28 i Allmänt,

Idag kom jag på vad jag skulle använda min kupong på två änglamarkvaror till. Det blev två förpackningar ägg med 12 i varje. Jag betalade 14,- efter dom 50,- var dragna. Bra pris på ekologiska ägg :) 
 
Just nu står en gryta med kycklingben, lök, vitlök, majs, kabanoss, tomatpuré och hönsbuljong och puttar på spisen. Vi får väl se hur den smakar när den är klar, det luktar gott iaf! Dag ett på frysrensningen är snart förbi och jag tycker nog att jag hittade på något roligt :)
 
Ikväll ska jag försöka orka med att göra köttfärspiroger också. Jag är lite trött på kvällarna och att ställa sig och göra piroger är en sån sak som hamnar långt ner på prioriteringslistan. Men det ska nog gå hoppas jag :) Jag satsar på att göra roliga saker med resterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela