handla.blogg.se

Hipp hipp hurra!

Publicerad 2013-06-28 08:25:07 i Allmänt,

För att skriva som typ alla andra: Idag för 9 år sen låg jag på Huddinge sjukhus och krystade för fullt sen ett par timmar. Vad jag inte visste var att jag skulle ha nästan två timmar till kvar att krysta. Envisa unge ;) Men tillslut km han ju ut, det brukar ju oftast sluta så! Min fina kille Alex fyller idag 9 år. Vart tar tiden vägen egentligen?
 
Vi började dagen med presenter och ungarna fick glassbåtar till frukost. Jag hade köpt tre stycken spel, två till Wii och ett till hans 3DS. Ett spel är köpt på CDON för 99,- det var det han önskade sig mest av allt (Just Dance 4), sen köpte jag två begagnade spel på Games varav det ena kostade 29,- Helt enkelt bara för att han skulle få lite fler paket på morgonen, i väntan på hans stora paket som kommer ikväll när pappan kommer.
 
Nu har han provat alla spel och han är mer än nöjd så då är den här mamman också mer än nöjd :) Sent igår kväll bakade jag en sockerkaka för snart kommer mina föräldrar hit och jag ville bjuda på något. Senare ska vi åka till COOP för sonen ska få välja fikabröd. Jag skulle ha bakat mer än bara en sockerkaka men jag var så trött och stressad igår och allt gick fel så jag ringde tom älsklingen och grät för jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Det var det som behövdes för sen efter litte pepp piggade jag på mig, tvätta klart, diskade upp efter taco-middagen, städade och bakade sockerkaka. Men jag kan lova att när kökskranen började läcka och spruta vatten medan jag bakade sockerkakan höll jag på att rasa ihop, inga verktyg har jag heller för att fixa det, irriterande till max!
 
Men det var igår! Nu ska vi fira min underbara son! Tänk att jag hade sån tur och fick världens finaste son, helt otroligt faktiskt ;)

Kommentarer

Postat av: Annette

Publicerad 2013-07-01 14:14:24

hej.
ja tiden går otroligt fort.
det är hela 13år sedan jag blev sjuk-det känns som igår.
det är 10år sedan jag skiljde mig-känns som i förrgår.
och om 2dagar firar sambon och jag 8år tilsammans! <3<3<3
grattis till din 9åring!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela