handla.blogg.se

Inte handla förrän efter lönehelgen

Publicerad 2013-06-25 07:57:18 i Allmänt,

Jag tänkte ju göra så den här månaden. Det sprack direkt då jag var tvungen att ha en ny antennsladd för att se om det är därför som boxen med syskonkortet i mitt sovrum inte funkar. Dom kommer fråga om jag har bytt sladd och nu idag när jag ringer så kommer jag att kunna säga att det inte var problemet. Den kstade 79,- så det var ju ingen jättekostnad.
 
Sen köpte jag två stycken småpresenter till sonen till morgonen så han får paket på morgnen också. Jag och barnens pappa har ju gått ihop och köpt en ny kickbike till honom. Jag är glad att jag slapp den kostanden på 1000,- själv!
 
Satt just och funderade på vad jag behövde mer. Inte en endaste grej faktiskt. Till hans födelsedag är det ju bara en bit fläskkarré, gurka, tomat, sallad, tortillias och sen ska jag göra en vitlökssås. Så det blir ju inte många kronor direkt. Men iofs kanske han vill ha lite glass eller något sånt också, tänkte inte på det ;)
 
Men jag ska verkligen hålla i slantarna nu. Det finns ingen anledning att hålla på att handla en massa som jag bevisligen inte behöver. Nej, nu ska jag lära mig att hålla i slantarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela