handla.blogg.se

Mycket jag älskar just nu

Publicerad 2013-06-14 07:16:48 i Allmänt,

Jag har lagt runt 1300,- på att bli av med min acne. En tremånaderskur med antibiotika som gått på runt 650,- Två olika salvor, varav den ena var svindyr och i efterhand fick jag veta att den var helt onödig, känns bra, not. Hur som så är jag så nöjd att jag spenderade dessa pengar! Det är väl värt det! Just idag borde jag ha massor med finnar men dom lyser med sin frånvaro! Inte en endaste har jag. Känns super! Jag borde väl inte ropa hej riktigt än men jag håller tummarna. Annars blir det till att gå tillbaka till hudläkaren och lägga ännu mera pengar på andra mediciner, inget jag är intreserad av. Inte för ekonomins skull utan mer för att jag är så trött på att ta medicin varenda dag! Bara 30 dagar kvar med antibiotikan nu :)
 
Det här var ju inga livsviktiga mediciner men för mig är finnarna verkligen jobbiga och jag kände att jag behövde bli av med dom en gång för alla. Jag hoppas att det räcker med det här så jag slipper skiten sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela