handla.blogg.se

Rabatt

Publicerad 2013-06-17 17:44:12 i Allmänt,

Idag åkte jag till COOP för att förbereda ungarnas ankomst. Bl.a. stod flingor och bregott på listan. Jag fick för mig att prova COOPs egna smör istället för bregott. Flingorna var också coops egna och så på vägen till kassan kom jag på att jag hade en kupong på 50,- vid köp av två coop-produkter så smöret och flingorna kostade mig en hel krona. Dyrt va? ;)
 
Jag har en kupong till på 50,- rabatt vid köp av två Änglamarkvaror. Får se vad jag hittar på att köpa. Känns ju dumt att inte utnyttja den när jag ändå fått den! Jag fick dom ihop med papper från COOP angående att jag skaffat mig konto på COOP. Mer såna kuponger hitåt tack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela