handla.blogg.se

Billigt...

Publicerad 2013-03-08 13:16:11 i Allmänt,

Idag var jag hos hudläkaren för min akne. Tyckte det var dags att ta tag i den 36 år gammal ;) Min husläkare skrev ut en kräm som kostade mig över 300,- som han tdligen gav mig helt fel råd om så det var inte konstigt att den inte hjälpte... Hur som ska jag nu hämta ut antibiotika som jag ska ta i tre månader och sen även en kräm jag ska smörja med varje kväll. Det kommer kosta ytterligare 530,- eller något sånt... Kul kul men det måste ju göras. Min husläkare tckte jag hade jättelite akne men den här läkaren sa att det hade jag inte alls, snarare tvärtom, han förstod inte att jag stått ut så länge som jag har gjort för jag hade mycket... Men men nu är det bara att hoppas att det här kommer att hjälpa så jag slipper se ut som en tonåring i fejset :)
 
Nu är det dags att göra sig klar inför helgen. Jag ska njuta av det fina vädret och det fina sällskapet, ska bli underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela