handla.blogg.se

Fira

Publicerad 2013-03-15 06:51:01 i Allmänt,

Idag kommer M hit och firar lite med oss. Vi ska fira att jag är klar med matten. Jag skrev det nationella provet igår så nu är jag klar! Bara att invänta resultatet, jag skulle mejla läraren om ca en vecka så får jag svaret, så spänd att se hur det har gått. Jag vet att jag är godkänd, det vore väldigt konstigt annars men såklart hoppas jag på att få lite bättre än ett E, gärna ett C eller högre tack ;)
 
Men iaf så tänker jag lyxa ordentligt idag! Jag ska köpa en varsin biff till oss. Det händer inte ofta att jag köper kött till ordinarie pris bara sådär. Till det blir det en potatisgratäng och så kanske jag köper någon rödvinssås eller nått. Jag ska slå på stort när jag känner att jag har varit duktig faktiskt ;)
 
Provet gick bra iaf, en enda fråga svarade jag inte på, en fråga om ränta ;) Det var en uppgift med fyra frågor, dom andra tre var inga problem att svara på men jag gav upp med den frågan tillslut eftersom jag bara satt och tänkte på M hela tiden och då förstod jag att det var dags att ge upp, haha! Jag fattar fortfarande inte hur jag skulle kunna räkna ut den så jag gjorde rätt när jag gav upp känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela