handla.blogg.se

Gick sådär...

Publicerad 2013-03-23 21:30:01 i Allmänt,

Det gick sådär att hålla nollan. Bjöd M på subban (Subway för den som inte vet så behöver ni inte tro jag köper horor till honom eller nått ;)) som tack för hjälpen med sängbärande. Det gick på 110,- ungefär. Sen insåg jag att ben är bra att ha till sängen så det fick jag köpa, 338,- gick det på. Sen lite snask för 50,- eller nått som jag sitter och njuter av nu i min ensamhet.
 
M fick ett erbjudande om att åka på en tävling i morgon, första tävlingen sen oktober så han ville så gärna. Vi får ta igen det en annan dag. Men nog var det ite trist att han åkte redan klockan 21 istället för att stanna tills i morgon.
 
Min säng kom igår som ni förstår så jag och M åkte och hämtade den idag. Vi skruvade fast benen (eller han gjorde, jag stod mest och såg snygg ut). Tror ni inte att ett av benen inte går att sätta fast för det är nått fel på sängen så i morgon måste jag åka tillbaka och fråga hur dom tänkt lösa det här. Jag tänker inte vara utan säng i två veckor och vill dom att jag hämtar en ny och lämnar den gamla får dom betala bensinen! Jag vart helt vansinnig när jag upptäckte det. Så jävla trist när man köpt nya sängar... Så nu ligger madrasserna på golvet så länge, fan så irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela