handla.blogg.se

Grejer att köpa

Publicerad 2013-03-03 13:56:00 i Allmänt,

Insåg att jag har en del jag måste köpa. Jag inser också att jag sänker mina krav på vad jag behöver hela tiden men några saker är måsten. Jag skulle köpa en hdmi-kabel men kom fram till att jag istället ska köpa en trådlös mus, det kommer funka bättre för mig, jag vet inte vad en sån kostar riktigt?
 
Sen har jag klagat så på min kaffemaskin ett tag nu och nu när jag tänkte jag skulle lämna in den för reklamation så kände jag att jag skulle kolla så jag verkligen gjort allt rätt. Det hade jag inte, jag måste därför köpa några extra rengöringsgrejer till den (för mjölkskummaren tex) så ska vi se om jag inte kan få den att funka som den ska igen... Måste lära mig att läsa instruktionerna. Det här var grejer dom rådde en att göra varje månad och jag har snart haft maskinen i ett år och aldrig gjort det... Får se vad det här kalaset går på. Måste kalka av den också och det går på 200,- ungefär för 3 tabletter eller nått sånt. Kan vara mindre, jag minns inte.
 
Jag får helt enkelt låta bli att handla något annat den här veckan, svårare än så är det inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela