handla.blogg.se

Händer inget

Publicerad 2013-03-14 07:00:08 i Allmänt,

Här händer det inte så mycket. Jag har inte så mycket att skriva just nu.

Jag och M har börjat prata om att köpa hus så småningom. Han vill så gärna bo i hus. Jag har gjort det och är väl inte lika sugen men absolut, visst skulle det vara mysigt. Men det ligger många år framåt i tiden. Så nu får jag väl spara undan lite extra på ett högräntekonto så jag har pengar till en kontantinsats så småningom ;) Även om det kanske inte blir så så kan det vara bra att ha något att spara mot!

Intressant hur mitt liv ändrade riktning helt plötsligt! Nu ska jag tillägga att vi inte tänker flytta ihop i morgon, vi pratar bara om framtiden. Sådär som man gärna gör när man är nykär och ligger och myser :) Han håller just nu på att köpa sin lägenhet så han har inga planer på att flytta just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela