handla.blogg.se

Helg igen

Publicerad 2013-03-08 07:11:36 i Allmänt,

Idag ska jag jobba som en tok, åka till en hudklinik för att försöka få ordning på min acne jag har och sen åka och jobba igen innan jag åker hem och duschar. Sen ska jag packa till mig och ungarna och lämna dom hos deras far och sen drar jag vidare ut till landet och myser med M i helgen.
 
I helgen ska vi försöka att inte äta ute, något vi är extremt duktiga på annars för ingen av oss orkar laga mat så då är det enklare att vi tar en av bilarna och drar iväg men nu har vi maten planerad :) Jag ska dessutom ta med mig lite frukt och köpa några proteinbarer eller Nutrilett shakes att ha där för jag får alltid gräsliga blodsockerfall när jag är där för att jag inte har tillgång till mat hela tiden. Eftersom jag äter så lite måste jag fylla på hela tiden och även om jag vet att han tycker att det är okej att går i hans kyl är det lite pinsamt tycker jag... :)
 
Annars ska vi väl mest sitta och se snygga ut. Gå en och annan prommis, ge oss ut på skjutbanan en sväng kanske. Han och en kompis skulle troligen tillverka lite ammunition till sina Glockar. För att få bättre precision i vapnet så tillverkar dom sin egen ammo så det ska dom pyssla med i helgen. Jag passar på att plugga inför proven nästa vecka så för mig är det toppen om dom pysslar med det där för just att ladda är sådär kul, jag har varit med en gång och det räcker för att jag skulle tröttna. Eftersom jag inte får hjälpa till något (eller jag vill inte, tycker att det är lite läskigt med skarp ammo) så blir det fort gammalt...
 
Så jag tänker försöka hålla helgen på så låg budget som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela