handla.blogg.se

Jahapp

Publicerad 2013-03-17 08:24:04 i Allmänt,

Det har inte blivit något fira ännu, M unde inte komma då bromsarna rasade på hans bil och då tyckte jag att det var trist att göra det själv. Så jag sparar det till helgen när jag kan vara med honom i stället. Jag har verkligen insett vart mina pengar tgår. Allt såhandlande i butiken på hörnet och vid matten. Nu när jag inte har matten längre kommer iaf dom inköpen att sluta, det är alltid nått! Men fortfarande så småhandlas det en massa i den lokala Ica-butiken.
 
Den här veckan har jag därför bestämt att det enda jag får köpa är mjölk och bröd, jag måste sluta och småhandla helt enkelt. Det var ju därför jag gjorde en storhandling i början på månaden! Idag är jag sugen på kyckling med ris och currysås, får se vad jag hittar i frysen i kycklingväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela