handla.blogg.se

Matpengar

Publicerad 2013-03-10 07:00:11 i Allmänt,

Igår gick jag igenom bankkontot för att kolla vad jag spenderat på mat än så länge. Just nu är jag uppe i 2203,- ungefär (jag minns inte exakt vad jag handlat för när jag handlat kontant). Eftersom jag inte kommer att behöva handla så mycket i veckorna som kommer så kan jag säga att händer inget har jag dragit ner mina matkostnader med ganska mycket! Det är nog grejen att storhandla ordenligt en gång för nu springer jag inte in och handlar hela tiden, perfekt :)
 
Men det är fortfarande lite för mycket, jag kan dra ner mer. Å andra sidan så gillar jag att kunna sticka in på Ica Maxi på väg hem från M och köpa en svindyr grillad pippi och en limpa av det supergoda brödet ag fastnat för utan att känna att det är för dyrt. Men vi får väl se vart vi hamnar, än så länge är jag nöjd iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela