handla.blogg.se

Skatten

Publicerad 2013-03-20 17:13:43 i Allmänt,

Då vet jag hur mycket jag får igen på skatten! Jag ska gå på rådgivning på Nordea tänkte jag för det verkar som att jag också får pengarna till midsommar och det vill jag egentligen inte alls. Så dom åker in på ett fasträntekonto tror jag så jag inte kan röra dom i sommar! Då är det bara risk att jag gör av med pengar jag inte alls ska göra av med!
 
Har konstaterat att jag inte alls har gjort av med några större pengar den här månaden. Idag kom barnbidraget och jag känner för första gången på länge inget sug alls efter att få gå och handla något! Jag kan inte komma på något alls som jag vill ha just nu faktiskt, vill inte ens åka till Skärholmen och att gå in i en affär känns avlägset! Skönt!
 
Jag har fått jäntans gamla vagn såld dessutom. Sammanlagt blev det 1400,- för den, inte illa för en vagn som är 3½ år gammal och dessutom hade ett trasigt chassi. Jag är mer än nöjd iaf! Dom pengarna åker rätt in på sparkontot till sommaren. Helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela