handla.blogg.se

Sparbössa

Publicerad 2013-03-05 06:50:44 i Allmänt,

Igår var jag runt och letade sparbössa till jäntan men tydligen ska inte barn spara utan bara spendera för jag httade knappt någon sparbössa alls och dom jag hittade var antingen kassaskåp eller i porslin och inget av det lockade... Får sätta mig och leta på nätet i stället.
 
Passade på att rusa in på Willys och kolla om dom hade något på halva priset och det hade dom så igår vart det köttgryta till middag.
 
Picnicbog (510 g) 19,95,-
Champinjoner 2,71,-
Purjolök 2,18,-
Lätt creme fraiche (stor burk 50%) 9,95,- (använde bara halva burken)
 
Med lite buljong vart detta jättegott och det räckte till oss tre till middag och säkert 4 matlådor till mig att ha i frysen. Perfekt!
 
Idag ska jag till plastikkirurgen för bedömning. Jag vet dock inte alls om jag vill göra den via landstinget då det inte alls blir lika bra då man inte får fettsugning eller nått (vilket jag självklart förstår när man får den gratis), kanske är det värt att betala den själv i stället. Jag tänker iaf gå på bedömningen så får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela