handla.blogg.se

Stora utgifter

Publicerad 2013-03-06 06:48:47 i Allmänt,

Jag hade tänkt att vänta med sängen till månadsskiftet men så fick jag veta att han som ska ha min säng flyttar den 15 mars så då måste han ha sängen. Så det blir lite panik med sänginköpet, det gick fortare än jag trodde, än någon trodde, för honom att hitta en lägenhet. Men det är lugnt, jag tycker bara att det är skönt om han tar sängen före det att jag köper den nya så jag inte står med dubbla sängar här hemma. Nu ska jag dock inte bara köpa en pang bom. Nu ska jag verkliigen åka runt och bestämma mig. Nu har ungarna sängar jag kan sova i om det är så, så det löser sig. Men två veckor i deras sängar funkar ju inte riktigt så lite stress blir det ju...
 
Men allting löser sig, pengarna finns, det är inga problem med det. Det är skönt att ha sparade pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela