handla.blogg.se

Veckans mat

Publicerad 2013-03-03 17:13:49 i Allmänt,

Eftersom jag beslutat mig för att köra utan matlistor ett tag har jag nu bestämt mig för att skriva upp några rätter som jag kan ha som förslag att göra under veckan så får jag helt enkelt se vad det blir Saker som ja idag är sugen på.
 
Raggmunk, bacon, lingonsylt (behöver inte handla något extra)
Köttfärsås, pasta (behöver inte handla något extra)
Korvstroganoff, ris (behöver inte handla något extra)
Kycklingwok med kokosmjölk och currypasta, ris (behöver inte handla något extra)
Hemmagjorda fiskpinnar, potatis, filsås (måste köpa en trea filmjölk)
 
Vi får väl se om jag fyller på med något annat under veckan eller kanske struntar i alla dom här grejerna, det är mest för att jag ska försöka komma ihåg vad jag kan göra som jag skrev det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela