handla.blogg.se

Bra

Publicerad 2013-05-22 07:18:36 i Allmänt,

Det som är bra med allt det nya i mitt liv är att det finns ingen tid att handla nått iaf! Jag är dessutom så trött så jag är inte ens sugen på att faktiskt åka och shoppa ;) Idag blir det bara jag och jäntan hemma till middag så jag får se vad jag hittar på då. Jag funderar på lövbiff med kokt potatis och sås. Enkelt och allt finns hemma så jag slipper handla idag också. Eller mjölk måste jag köpa.
 
Vilken skillnad i mjölk och kaffekonsumtion det är här nu! Om några dagar kommer nya lönen och sen ska det storhandlas. Kaffe finns kvar och mjölken jag använder nu köpte jag i helgen som var tror jag. Iofs är jag inte hemma så mycket just nu och det blir ett par latte på stan eller på sjukan så egentligen är det nog ingen bra deal ;) Men idag ska jag nog koka ett par koppar i termos och ta med mig ut på stan. Jag ska få ner även kaffekostnaderna ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela