handla.blogg.se

Handlat det som behövs

Publicerad 2013-05-28 20:23:45 i Allmänt,

Köpte svarta jeans idag på Cubus för 199,- till mormors begravning. Köpte till ett beiget linne att ha under en svart/beige kofta jag hittade i en låda. Jag hittade en sport-bh på Intersports outlet, den kostade 150,- istället för 400,- och var precis den modellen jag tittat på, såna fynd gillar jag och en ny sport-bh var nödvändigt även om jag just nu denna vecka inte kommer att ha tid att träna då det är full rulle med jobbet.
 
Sonen fick två sverigetröjor för 9,- styck att ha på gymnastiken. Insåg att dottern hade väldigt få par trosor så när jag hämtat henne åkte vi och handlade 10 par till henne. Det går åt trosor på löpande band, börjar undra om det är så att andra lånar av henne på dagis för jag tycker inte jag gör annat än släpar dit nya trosor hela tiden...
 
Nu är allt jag måste ha denna månad inhandlat så nu ska jag inte handla någor mer, annat än mat då för det kan ju vara bra att ha. Jag har hört att barn behöver mat varje dag så jag får väl lov att ge dom det då ;) Försöker att komma på mat inför veckan men jag är så trött i kolan så bara tanken på att laga mat får mig att somna en smula...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela