handla.blogg.se

Helg!

Publicerad 2013-05-31 06:46:23 i Allmänt,

Idag blir det jobb ett par timmar och sen tvättstuga och ikväll ska barnen till pappa över helgen. Jag ska ta det lugnt ikväll men i morgon bitti åker jag ut till Matte och vi ska åka och fika med hans mamma. Första gången jag träffar henne så det blir ju spännande ;) Sen ska vi åka och shoppa lite. Eller han ska shoppa, inte jag. Jag har inget jag behöver just nu.
 
Jag tar med mig den indiska grytan jag gjorde förra veckan och han hade lite lax hemma så förhoppningsvis blir det inte alltför mycket mat ute. Jag tycker att det är mycket mysigare att äta hemma men han gillar sin utemat. Jag tycker det är alldeles för dyrt... Men det löser sig alltid.
 
Idag blir det lunch ute gissar jag. Jag måste köpa hem saker så jag kan göra lunch att ta med mig. Jag brukar alltid åka hem och äta men det går inte. Jag fastnar alldeles för länge hemma. Men jag kan inte heller äta ute varje dag, det är alldeles för dyrt och inte särskilt nyttigt heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela