handla.blogg.se

Idag

Publicerad 2013-05-27 17:06:39 i Allmänt,

Idag har jag handlat lite. PÅ COOP vart det 3 paket kryddkorv för 10,- styck. 1 påse potatiskroketter för 10,- och sen en limpa bröd för 6,90,- Den ska jag ha till dagens middag där jag tänkte ta gårdagens köttfärsås blandat med lite ris och fylla den med och skicka in i ugnen. Vi får väl se hur det blir :)
 
Sen fick jag tag i ett par shopts till sonen för 99,- och två par trekvartsleggings och ett par shorts till jäntan för 49,50,- styck. Sen var det 10% på allt men det är ju inga jättepengar direkt, men många bäckar små :)
 
Pappa har fått komma hem från sjukhuset och är just nu på landet med mamma och myser med jyckarna så nu blir det inga fler parkeringskostnader heller. Jag har dessutom kommit på att jag troligen har en topp jag kan ha på begravningen, då behövs bara ett par svarta jeans eller något liknande, jag är nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela