handla.blogg.se

Köpa kläder

Publicerad 2013-05-24 20:10:09 i Allmänt,

Nu i veckan måste jag köpa kläder. Jag vill verkligen INTE köpa kläder. Iaf inte såna kläder som jag måste, dvs kläder jag kan ha på mormors begravning på torsdag. Jag känner att svarta kläder inte riktigt är nått jag är så sugen på att köpa precis innan sommaren. Men vad ska man göra? Blåa jeans är inte riktigt läge känner jag, jag orkar inte med tjaffset det kommer att bli om jag skulle komma i något annat än svart. Min brorsa har redan avböjt att gå på begravningen, om jag är ett svart får i släkten så är han ännu svartare så jag förstår honom. Inget jag gör duger och det han gör är så fel som det bara kan bli i deras ögon.
 
Innan ville jag inte handla något eftersom jag skulle operera buken till hösten men det kommer jag inte kunna göra nu :( Jag kommer inte kunna vara sjukskriven helt enkelt. Men pappas hälsa går självklart före mitt utseende! Det är 1000 ggr viktigare att han inte försöker sig på att jobba för min skull. Istället får jag träna och försöka lära ig att gilla mitt utseende, senare kommer jag att kunna göra open ändå, det får bara bli lite längre fram i tiden :)
 
Sen måste jag ha shorts och några fler toppar men det får bli längre fram, nu är det svarta kläder som gäller. Jag önskar att jag slapp gå men eftersom brorsan inte går och min pappa inte får gå för mamma (hjärtat rusar fortfarande alldeles för snabbt och på en begravning skulle det väl bli kaos i hans kropp) så måste jag för mammas skull, hon lär aldrig slippa höra hur hemska barn hon har annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela