handla.blogg.se

Middagsmat

Publicerad 2013-05-01 08:19:13 i Allmänt,

Nu är det två dagar kvar den här veckan då jag måste laga middagsmat till barnen. En dag blir det fiskpinnar och en dag blir det köttgryta tror jag. Eller om jag ska spara köttgrtan och bjuda Matte på, han älskar köttgrytor så det kan ju vara mys :) Jag är så glad att äntligen träffat någon som uppskattar min matlagning och inte bara kommer med krav på vad jag får/inte får ha i maten. Jag hade helt tappat sugen på att laga mat efter jag var ihop med exet, inget gick hem förrutom köttfärs men nu börjar jag hitta tillbaka igen :) Jag börjar hitta glädjen i att laga riktig och god mat igen!
 
Idag blir det en lugn dag. Sonen sov över hos en kompis för första gången (min stora kille, den här mamman fick en tår i ögat när han gick med tandborsten i högsta hugg ;)) så när han kommit hem ska vi gå ut och cykla eller nått tror jag. Det är dags att börja med det nu :) Nått ska vi hitta på iaf, hemma tänker jag inte sitta i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela