handla.blogg.se

Mössor

Publicerad 2013-05-02 16:25:48 i Allmänt,

Hela vintern har jag gått och suktat efter en mössa på InterSport. Den kostade dock 400,- och det betalar jag inte för en mössa... Idag när jag var in till stan och lämnade sonens deklaration (hade missat helt att han skulle deklarera) så gick jag förbi ett InterSport som skulle lägga ner. Så jag gick in där. Jag kom ut med 4 mössor. Bla den mössan jag glott på hela vintern. Jag betalade 156,- för alla fyra mössorna, ordinarie pris var 1 600,- för dom. En rätt bra besparing och tänk vad varm och go jag kommer att vara i vinter :)
 
Den med pingpinerna har jag kollat på hela vintern så nu är jag väldigt glad och nöjd! En mössa för varje tillfälle. Matte hr tingat den med pandan men jag misstänker att han mest skojar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela