handla.blogg.se

Mysdag

Publicerad 2013-05-05 18:51:34 i Allmänt,

Lunch idag blev lax, räkor, citronsås och potatis. Jag stod för potatisen, resten hade Matte med sig och lagade. Ombytta roller, annars brukar han skala potatisen och jag lagar maten men nu var jag på skalartjänst ;)
 
Till middag åt vi pizza, han bjöd. Undra när vi äter pizza igen, ingen av oss var särskilt impad... Uss det är inte gott och inte värt 120,- (70,- för hans och 50,- för min barnpizza). Men vi fick med oss massor med mat hem, när jag ska äta den vet jag dock inte för jag har en portion lax kvar till lunch i morgon dessutom. Han är ju ungkarl och äter mycket ute. Han anser inte att han kan laga mat och gör bara ett fåtal rätter men jag tror även han hellre äter och uppskattar hemlagad mat. Specellt min köttfärslimpa :)
 
Dagen har varit super annars, vi har bara myst. Var förbi en loppis här i närheten men jag glömde bort den så vi kom dit precis när dom började plocka ihop allt så det var ju lite dumt :( Men vi skulle ändå inte handla något men det är kul att ströva runt och kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela