handla.blogg.se

Veckan som kommer

Publicerad 2013-05-05 19:40:13 i Allmänt,

I veckan som kommer ska jag utmana mig själv igen :) Min budget är tajt och jag vill spara undan så mycket som möjligt till helgen då vi ska fira Mattes födelsedag! Måste ju göra tårta till honom såklart :) När han skojade och frågade mig vad han skulle få i present och jag sa att jag hade beställt två saker (han har varit mycket noga med att jag inte får köpa för dyra saker, då hade han blivit galen) konstaterade han att han inte brukade fira sin födelsedag utan mest åkte och fikade med sin mamma. Så då måste han bli firad här såklart! Så tårta ska jag göra en (eller en varsin bakelse kanske för vi kommer inte äta upp en hel tårta), men det blir inte så dyrt, jag gör allt utom anslagen själv och så får jag se om det blir sugarpaste eller inte uppepå, då blir det ju såklart en liten kostnad men här slår vi till på stort :)
 
Hur som så har jag hittat mat som jag inte behövar handa något alls till. Så det blir bara den sedvanliga mjölken. Ska bli intressant att se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela