handla.blogg.se

Veckans mat

Publicerad 2013-05-06 18:02:07 i Allmänt,

Måndag: Rester/mackor. Ungarna fick resterna av gårdagens pizza för annars hade jag fått kasta den och det ville jag inte. Jag åt en liten smörgås med stekt ägg (som jag gjort till frukost i morse men mamma köpte en macka till mig så jag hade med den hem igen) och en macka med rostbiff.
 
Tisdag: Fläskwok med kokosmjölk, ris.
 
Onsdag: Tomatbaserad köttgryta, cous cous
 
Torsdag: Blir bjuden på restaurang av syrran och make för att fira att han fyller 40 :)
 
Fredag: Pasta med baconsås.
 
Idag var jag och handlade lite och det gick på 100,- Jag köpte 2 liter mjölk, rostbiff (139,-/kg så det var jag nöjd med), yoghurt och Torky. Mitt torky var slut och jag klarar mig inte utan det helt enkelt. Nu fanns det bara torky deluxe, vi får väl se om det är lika bra som det vanliga dock... Kändes inte så men man måste prova ibland :)
 
Nu är det inget mer jag måste köpa den här veckan. Allt till maten har jag redan. Känns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela