handla.blogg.se

Ändrat mig igen

Publicerad 2013-11-05 05:47:18 i Allmänt,

Nu har jag ändrat mig angåenden min träning igen. Jag ska försöka att träna hemma ändå. Tills jag känner att jag har råd med en PT ett par ggr. För annars köper jag bara möjlighet att gå på gåbandet och et känns faktiskt larvigt som fan. Så u tänker jag sätta igång att försöka få till lite mer vardagsmotion till att börja med sen så får jag öka påp det och när jag har råd ta mig till gymmet.
 
Så from i morgon blir det till att ta en promenad till dagis för att hämta lilla damen (lämna gör jag på väg till jobbet och det skulle ta för lång tid att gå dit, gå hem, hämta bilen och sen åka, då måste vi börja en halvtimma tidigare och jäntan går långa dagar som det är). Varför inte from i dag? Därför grabben har gitarr på eftermiddagen så då blir det för tight att hämta bilen efter det (den ligger en bit bort och det tar sin tid att gå) och sen hämta jäntan, dom där långa dagarna igen.
 
Jag är helt inne på skåpsrensning nu iaf. Jag gör inget annat än äter ur frysen. Känns skönt att jag hade plats för både bullar ch glass till jäntans födelsedag. Dags att sluta hamstra såna mängder känner jag!
 
Jag skriver mer sällan. Just nu har jag haft fullt upp och dessutom vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har inga skulder att betala, jag sätter undan mina sparpengar. Jag vet inte, jag kanske blir mer aktiv igen, det är förhoppningen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela