handla.blogg.se

Nytt liv

Publicerad 2013-11-11 19:17:02 i Allmänt,

Just nu har jag som ett nyytt liv! Jag når så jäkla bra på alla sätt och vis. Matte har friat (även om det fortfarande inte är helt officielt och det är anledningen till att jag skriver det just här ;)), jag är så nöjd med allt just nu. Jag har börjat att äta bättre. Nyttigare. Det må kosta några kronor mer men å andra sidan köper jag aldrig en liten chokladbit heller!
 
Jag har insett att jag får vänta lite med min köksmaskin, hur mycket jag än vill ha den. Men jag måste köpa nya joggingskor och dessutom schyssta sulor att lägga i skorna. Idag pratade jag länge med en tjej som vet vad hon snackar om och vi kunde gemensamt konstatera att anledningen till att jag får ont hela tiden är att mina skor är dåliga, dom passar inte min fot och jag måste fixa det här. Sulan kommer att kosta runt 700,- och sen ett par nya skor på det. Billigt. Nej, inte det minsta men sulorna kan man ju ha i flera år sen så det är ju schysst ändå ;) Och det är faktiskt mycket viktigare än att köpa en ny köksmaskin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela